28-04-2012

MARCH 23









Woehoew! I can't believe they're finally mine! :-) I've been obsessed with the wedge sneakers for ages and now I can finally admire them in real life! Don't you just love them?

I actually wanted them in black, but the lady at the store said that "that version didn't exist", poor girl ;-) So I got these black+beige ones instead, and I think they are equally beautiful :-)

You'll probably see them a lot in the next weeks. Let's hope the weather won't be getting too hot now, so I can still wear them for a looooooong time :-)

PS: I hate the truck in the back! Just when we started to take pictures, the guy decided to park there, right in the "picture space".. Ugh, some guys just don't understand you're in the middle of a photo shoot when there's a photographer with a very big camera taking picture of a model, aka the shoes :-)


Blazer: Zara - Top: Zara - Jeans: Zara - Shoes: March 23 - Scarf: Urban Outfitters - Sunglasses: H&M



13 opmerkingen:

  1. Wow good alternative to the Marants, most copies are ugly but these are pretty. And I like the beige+black, you shouldn't feel sorry that you didn't get black ones :)

    Poise & Vogue
    http://poiseandvogue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I don't feel sorry at all :) I'm never going to take them off my feet ever again! New favorite shoes ;)

      Verwijderen
  2. Zij draagt ze nochtans wel in het zwart? http://www.upscalehype.com/2012/02/alessandra-ambrosio-carrying-celine-bag-and-wearing-isabel-marant-bekket-wedge-sneakers/ Of is het niet dezelfde model :D? Ze passen leuk bij je blazer! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja hoor! Ik heb ook al iemand in Antwerpen zien rondlopen met de zwarte versie! Volgens mij was ze niet zo goed op de hoogte zoals ik :) Ze zei ook dat ik ze beter niet met een brede broek moest dragen want dat dat volgens haar niet zo mooi ging zijn :) hihi

      Verwijderen
  3. Great look! I love the sneakers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie schoenen Laura!

    x, Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ze zijn echt heel leuk!
    Liever zulke dan zoveel geld aan isabel marants!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kvind raar, want mijn March23's zijn met 2 blauwe stickers en een gouden randje.. Nogtans van New Paris Londres..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een fantastische outfit! Waar heb je de schoenen vandaan gehaald, als ik vragen mag? Ik heb al verschillende winkels gevonden die ook het merk March 23 verkopen, maar de jouwe heb ik nog nergens zien staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey!! Ik heb mijn schoenen gekocht bij Carmi in Zemst :) Ik had deze versie ook nog nooit gezien, maar ik vind ze ook bangelijk en ben nog altijd in love!

      Veel succes!

      xxx
      Laura

      Verwijderen
  8. inderdaad coole sneakers, ik heb ook een winkeltje in Zele gevonden waar ze March 23 en nog andere leuke merken verkopen (www.aura-online.be)
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen